bio-CLA toidulisand 29.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen mures vistrikutega mis tekkisid mulle nädal peale toidulisandi Bio-CLA kasutamist.Mida arvate kas need on tõhusad kaalu langetamiseks.Kaalun 72 kg ja olen 166 pikk.MIda soovitaksite kõhukinnisuse vastu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui te oma toitumis-ja liikumisharjumusi ei kohenda, siis ainuüksi mistahes preparaadid kaalu ei alanda. Tootjad lubavad küll CLA tarbimisel suurenenud rasvhapete põletamist, kuid mingeid üheseid tõestusi sellele pole. Kõhukinnisuse puhul kehtib aga üldjoontes kuldne kolmik: piisav kogus vedelikku, piisav kogus aed-köögi- ja puuvilju ja liikumine. Selleks et anda teile suunatud soovitusi peaksin teadma pisut rohkem teie toitumise kohta.
Heade soovidega, dr.Ehala