olen ülekaaluline 25.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 23 aastane ühelapse ema 168 cm pikk ja kaalun 110 kilo.kunagi 1996 aastal oli mul kilpnääre ala-talitlus 2000 aasatni siis jätsin uuringud pooleli.2006 aastal käisin siis jälle uuringutel ja selgus et enam ei ole kilpnääre haige aga alla ei saa kaalust mul on juba nii raske et isegi südame poole löövad valud ja vahest on rake hingata.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pean vabandama, aga teie kirjast ei selgu, millisele küsimusele täpselt vastust ootate. Taolise ülekaalu puhul on organismi kõrvalekalded ja väljendunud haigus-sümptomid üsna loomulikud. Tulge vastuvõtule ja püüame välja selgitada teie ülekaalu võimalikke põhjuseid (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala