uss kõhus 22.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
iga poole aasta tagant kuskil tuleb kakamisel välja mingi valge ja pikk uss. Olen mõelnud et seda ei ole enam kõhus aga ikka on.Mis asi see on ja kuidas leida selle ravim.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pöörduge oma perearsti poole, kes kirjutaks teile sooleparasiitide väljutamiseks ravi ning teeks vajadusel analüüsid. Sooleparasiitid võivad kaasa tuua mitmeid terviseprobleeme (näiteks aneemia ehk kehvveresus), mistõttu on nendest vabanemine oluline.
Heade soovidega, dr. Ehala