Ülekaal 21.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kui tegemist on ülekaaluga, millega ei kaasne sellega seoses mingeid haiguseid siis kas Teie vastuvõtule tulla on õige? Eesmärgiks oleks saavutada normaalkaal tervise huvides. Hetkel on kaal 87kg ja pikkus 168cm.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Praegu on just õige aeg vastuvõtule tulla ja vaadata, mida annaks muuta ja parandada, et hoida head toonust ja ennetada haigusi (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr. Ehala