Ülekaalulisus 19.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mul on juba paar aastat selline probleem, et kintsud lähevad üha laiemaks ja laiemaks. Teen palju trenni, olen vägagi sportlik. Sääremarjad on lihastest kivikõvaks muutunud. Toitun normaalselt, kuigi burgerid võiks ära jätta.. Aga mida ma peaks tegema, et lihaste asemel läheks keha saledamaks (kintsudele ei tule isegi lihaseid). Isegi pereliikmed norivad mu kallal, tahaks suveks kangesti peenemaks saada, varsti ei mahu enam kleididki selga.. Kas toitumisel on siinkohal oluline roll? Palun aidake, Oodates vastust, Anette.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et selle probleemiga peaksite pöörduma pigem mõne treeneri poole. Liigne koormus, vähesed venitusharjutused ja valel intensiivsusel treenimine võivad teinekord tuua pigem ebasoovitavaid efekte. Praegu on pea kõigi spordiklubide juures treenerid, kelle käest individuaalset nõu küsida.
Heade soovidega,
dr.Ehala