Formoline L112 17.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kas tasub võtta Formoline L112 (kas see aitab)???
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud toidulisandite võtmisele peab kaasnema ikkagi ka oma menüü korrektsioon ning liikumisaktiivsuse tõus.
Heade soovidega, dr.Ehala