Ülekaal 12.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 18aastane neiu, kes on 160cm pikk. Kaalun kõikuvalt 70-72kg, mis mind häirib ja on minu meelesest ikka minu sugusele lühikesele inimese ikkagi palju. Mure siis selles ,et kaalu langetada ei aita miski. Nimelt ei saa öelda ,et ma sööks palju. Räpstoitu ei söö ma eriti kunagi (kord aasas võib-olla juhtub ajanappuse tõttu) ja olen keskimiselt aktiivne. Seejuures aga ei muutu minu kehakaalu juures midagi. Kas mul võib-olla mingisugune ainevahetushäire või on see lihtsalt aeglane? Või pole minu toitumine lihtsalt tasakaalus ja/võ piisavalt tervislik? Igatahes minu mõistus on otsas ja meel kurb ,et suveks veidi vähem lodev välja ei näe..:(
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal on ikkagi raske öelda, milline see teie toitumis-liikumisrežiim on ja mida seal annaks muuta-parandada.
Tulge vastuvõtule ja vaatame teie päevamenüü koos üle (registreerumine - tel:533 18 008, meil: toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala