PROBLEEM 30.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
TERE!
võtsin abiks kaalulangetamisele lahtistava tee ("Krasnõi slim),kuid iga kord kui selletoimelisi teesid kasutan,muutub roojamine veriseks.Kui enam ei tarvita,on kõik ok.Milles asi?Kas on sooltega midagi?
Tänan.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ma ei oska antud toodet kommenteerida, kuid kui verejoolksud on seotud viimasega, siis on ainuke soovitus selle tee kasutamine lõpetada. Juhul kui verejooksud jätkuvad tasub pöörduda siiski arstile.
Heade soovidega, dr.Ehala