jalgade paistetus 18.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tunnistan ausalt,et olen ülekaaluline.Seni olen seda suutnud suhtelislt rõõmsameelselt taluda aga nüüd nädal aega juba häirivad mind paistes labajalad,just hüppeliiges eriti.Kas selle nähtuse põhjus võib üheselt olla suur kehakaal või on veel mõni muu põhjus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie probleemi põhjus võib ilmselt olla ülekaal. Selleks et välistada muud kaasuvad põhjused tuleks siiski arsti vastuvõtule pöörduda.
Heade soovidega,
Kristel Ehala-Aleksejev