kaalu probleem 18.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mul on probleem kaaluga nimelt ma kaalun 74kg ja pikust on mul 164cm peale lapse sündi pole kaal alla tagasi läinud olen üritanud siin mitmet viise aga tulumuseta ja mulle tehti ka testi mis näitas et organismis on sisemist rasva palju ja vedeliku vähe järsku saaks teie poolt abi ette tänades murelik naine
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ainuüksi kaalust ja pikkusest on nõunneteks vähe. Oluline oleks teada lisaks veel toitumis-liikumisharjumusi ning alles selle baasilt saab anda mingeid soovitusi. Kuna kaalu normipiiridesse saamiseks pole teil vaja palju kaotada, siis saab ilmselt abi juba väikestest muutustest. Tulge vastuvõtule, et koos lahendusi leida.(Tel:533 18 008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev