toitumise ja ülekaalulisusega tegelevad arstid 12.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,
mis arstid tegelevad konkreetselt just toitumise ja ülekaaluliste probleemidega. Olen kuulnud viimasel ajal veregrupi dieedist. Kus ja kes teeb kindlaks, mis toiduained minu organismile ei sobi.
Elan Tlns ja olen naine.
Ettetänades, K.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui olete huvitatud lahendama ülekaalu probleeme, siis olete soovi korral oodatud vastuvõtule, kuna tegelen teid huvitavate küsimustega(533 18 008). Soovides aimu saada veregrupi dieedist soovitan teil osta antud teemal kirjutatud raamatud, mis on eestikeelsena meie raamatukauplustes saadaval.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev