Kehakaal 30.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Palun head abinõud , kuidas saada kehakaalu 20-ne kilogrammi võrra alla ja seda just organismi ladestunud rasvavarude arvelt.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et teile nõu anda, vajan pisut rohkem andmeid kui vaid teadmist, et soovite kaotada 20. kilo. Tulge konsultatsioonile-tel: 533 18 008.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev