YLEKAALULISUS!!! 28.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 11.a neiu, umbes 170 cm pikk ning kaalun umbes 82 kg. Mulle on mureks see et mul on kindlalt ülekaalulisus ning ma tahaks kõhnemaks saada kuna koolis noritakse mind ning enda huvides ka.Ema kaalub vähemalt 9 kg mul vähem. Kuna olen klassis kõige pikem tüdrukutest ning veel paksuke ka siis on raske teiste inimestega läbi saada. Ma tahan alati hilja õhtul kombeks süüa.
Ette tänades J
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna sellises vanuses teeb organism läbi suuri muutusi, on hästi oluline, et toituda mitmekülgselt ja tasakaalustatult. Seega vajab sulle sobiva dieedi ja liikumisprogrammi läbimõtlemine ühist koostööd. Tulge koos emaga vastuvõtule, sest kaalulangetamine on teatud mõttes pereprojekt ning siin saavad vanemad kindlasti tublisti toeks olla. Registreeruda saab telefonil 533 18 008.
Heade soovidega, kristel Ehala-Aleksejev