Suur kõht:( 26.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Küsimus oleks selles, kuidas kõige kiiremini saada üleliigsest rasvast lahti mis asub kõhul :((mitte ainult operatsiooni kaudu)?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mingit imenippi mul kahjuks pakkuda pole. Ikka ainult tasakaalustatud, teie pikkusele ja eale vastav toitumine ning sobivad harjutused. Õnneks allub kõhul paiknev rasv võrreldes puusadel ja reitel paikneva rasvaga palju paremini nii režiimimuutustele kui ka harjutustele. Seega toitumine paika ja liikuma. Kui oma nõust väheks jääb, olete alati teretulnud konsultatsioonile (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev