Reductil 24.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Kas reductil on ohutu peparaat ning milliseid uuringuid peaks eelnevalt tegema et seda tohiks tarbida?Kui ma perearsti juurde lähen kas perearst minu enda soovil kirjutaks selle välja???
Ettetänades Moonika
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Reductil on näidustatud kaalulangetamise kiirendamiseks koos samal ajal läbiviidava, arsti või dieetõe poolt määratud toitumisrežiimiga. Sellel preparaadil on omad vastunäidustused, millal teda kasutada ei tohi ning selle selgitab välja arst. Redutili ja teisi retsepti alusel väljastatavaid kaalule toimivaid preparaate kirjutatakse välja üldjuhul kindlate kaalunäitajate alusel ning kui kaotada on vaid mõned lisakilod, siis taolisi ravimeid ei tarvitata. Samuti sõltub ravimi efektiivsus patsiendi toitumiseelistustest ning ei toimi seetõttu kõigile tugevalt ülekaalulistele sarnaselt. Usun, et lihtsalt teie palve peale perearst seda ravimit välja ei kirjuta.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev