ülekaalulisus 15.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 17 aastane, 168 cm pikk ja kaalun ~ 72 kg. Kas on tegemist siis sellega et olen ülekaaluline?
Ja mis saaks peale trenni veel ette võtta siis?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete ülekaalu piirimail ning paar kaotatud kilo teeks kindlasti head, kuid sellega ei tohi mingil juhul liialt hasarti minna ega ka kiirustada. Trennist üksi on vähe, üle tuleb vaadata ka oma toidusedel. Üldjuhul aitab ka pisikestest muutustest, et paarist lisakilost vabaneda. Alati võite tulla konsultatsioonile, et üheskoos võimalikke "kurjategijaid" välja selgitada (tel:53318008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev