ülekaal 07.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen mures oma 7aastase tütre pärast,kes kaalub üle 50kg.oleme kasutanud astma rohtu pulmicort.kas see rohi võib ülekaaluga seotud olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks, et selgitada lapse ülekaalu võimalikke põhjusi on vaja esmalt analüüsida nii tema kasvu-kaalu tabelit, mis kindlasti olemas teda raviva arsti juures kui ka toitumusharjumusi. Vajadusel tuleks ehk teha ka täpsustavaid analüüse. Pulmicort ei tohiks aga teie tütre ülekaaluga küll seotud olla.
Tallinnas Mustamäel asuva Lastehaigla juurede on loodud ülekaaluliste laste päevakabinet, kust kindlasti nõu ja toetust saaksite.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev