kaalust allavõtmine 29.12.06 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas kilpnäärme alatalitluse korral on võimalik kaalust alla võtta ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kilpnäärme alatalitlus on sageli seotud ainevahetuse aeglustumisega, mis toob pigem kaasa kaalutõusu. Küll on aga teisi kilpnäärme talitlushäireid, millega võib kaasneda kaalulangus.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev