toidulisandid 27.12.06 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen pikemat aega kasutanud Möllers Dobbelit ning hakkasin nüüd tarvitama ka Apple Cider 600-t.Siit ka minu küsimus.Kas neid mõlemaid preparaate tohib samaaegselt koos kasutada või mitte?
Aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui olete leidnud, et vajate mõlemat preparaati (või on antud toidulisandeid soovitanud teid raviv arst), siis koos ei tasu neid võtta. Appel Cider on mõeldud tarvitamiseks koos rohke vedelikuga enne sööki ning Mölleri Dobbelit võiks manustada mõne põhisöögikorra ajal. Püüdke neid preparaate planeerida päevas erinevatele söögiaegadele.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev