kontrollimatud kõhugaasid 13.11.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, juba mitu kuud olen kimpus kontrollimatute kõhugaasidega. Kõhugaasid tulevad kuna ise tahavad nii, et arugi ei saa ja kohati liigagi pidevalt. Olen loobunud igasugusest gaasilistest jookidest ja jälginud palju toitumist kuid tulutult. Ühesõnaga olen üritanud vältida igasugust toitu ja jooke mis kõhugaase tekitab. Sealjuures ei tunne üldse kunagi mingit puitustunnet kõhus. Mis apteegiravimit veel proovima peaks et saada kontrollimatu liigne kõhugaaside väljutamine kontrolli alla.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui liigne gaaside teke on püsinud nii pikalt ja pole ka toidusedelit muutes möödunud, siis võiksite nõu pidada perearstiga, sest võib olla vajate ka mingeid uuringuid.
Seni võite proovida köömne teed ja/või Espumisani.
Parimatega, dr. Ehala