Poeg ei söö väga paljusid asju 12.08.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Poeg sööb väga vähesied asju. Menüüsse kuuluvad praktiliselt ainult kartul, friikartul, makaron, kurk, krõpsud. Proovides muid asju tekib okse refleks ja kogu isu läinud. Kuidas edasi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud küsimusele on kirja teel raske vastust anda. Edasisteks soovitusteks tuleks teada, milline on poja kaal ja üldtervislik seisund ehk kas kasvu-kaalukõver on tasakaalus ja millised on tervisenäitajad, mis seonduvad toitumisega. Võimalik, et probleemi paremaks mõistmiseks vajate nii sisearsti (gastroenteroloogi), toitumisterapeudi ja psühhiaatri ja/või psühholoogiga konsultatsiooni, et seisundist tervikpilt saada. Soovitan pöörduda perearstile ja vaadata, millest oleks kõige mõistlikum alustada.
Parimatega,
dr. Ehala