Kaal ei lange 02.04.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Mul on selline probleem, et kaal ei taha mitte kuidagi langeda. Toitun fitlapi järgi, nüüd juba kuskil 3 a. Alguses, kuskil 1.5 a ei lagenud kaal üldse, siis langes kaal u. 7 kilo ja nüüd kaal seisab jälle üle aasta. Olen nüüd juba üle kuu käinud 3 korda nädalas jooksmas. Iga trenn on kuskil 1h pikk ja 5-7 km ja kaalu ei see langetanud. Ma ei saagi aru, et kui mul oli aktiivsust vähem, siis kaal seisis ja nüüd kui trenn juures, siis ikka kaal seisab. Mulle ongi arusaamatuks jäänud, et väga paljud teised inimesed fitlapi järgi toitudes on võtnud ilma trennideta või muu lisaaktiivuseta alla kümneid kilosid(3- 6 kuu jooksul). Minul, kel on ülekaal ja samas toitun tervislikult, ei liigu kaal mitte kuskile. Vahest tundub, et oleks miski terviseprobleem. Ei oska enam midagi ette võtta ja kuhugi pöörduda, äkki oskate teie aidata või midagi soovitada?
Vanus: 27
Pikkus: 172.5 cm
Kaal : 92.5
Tervitades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Internetis pakutavad programmid ei pruugi olla halvad, kuid nad ei arvesta iga küsija eripäradega ning seetõttu ei toimi nad mitte kõigil juhtudel. Soovitan teil oma toitumis-liikumisharjumused kellegagi koos üle vaadata ja enam individualiseerida. Soovi korral võite tulla minu vastuvõtule. Registreerimiseks saate ühendust võtta aadressil toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr. Ehala