toitumishäire 19.09.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 3 aastase pisipoja ema ja kõik peaks nagu ideaalne olema, aga ei suuda leppida oma kehaga, kuigi tegelikult midagi hullu ei ole. Probleem hakkas 14 aastaselt, soov oli kaalust alla saada ja suutsingi kõvasti treenida ja dieeditada kuniks murdusin ja ainus lahendus tundus tol ajal näpud kurku, nii see hakkasgi olema... Mingil momendil sain sellest ise üle ja olin uhke, et sain iseseisvalt hakkama.
Peale rasedust langetasin kaalu 73kg pealt 63kg peale ja olin uhke, nüüd môned kuud tagasi môtlesin, et see pole ikka see ja sain kaalu 58kg peale tasakaaluatatud toitumise ja liikumisega kuniks hetkeni millal tekkis kohutav isu magusa järgi, seda ma ka tegin, sõin ära ja siis... näpud kurku, ei môelnud sel hetkel mitte midagi peale selle, et ei taha juurde võtta. Môtlesin, et ehk see korraks ja rohkem ei juhtu, aga nüüd juba teine kord. Sooviks teie poolset suunamist või abi, ei taha, et see asi jälle läheks nii nagu aastaid tagasi. Ei soovi selle probleemiga pöörduda perearsti poole.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Teid võiks aidata, kui saaksite mõnda aega jälgida oma toitumist koos toitumisnõustajaga, kes vaatab igapäevaselt üle Teie toitumispäevikud ja annab nõu, mida võiks korrigeerida.