Vitamiinide koosmõju 24.05.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin teada et kui võtan erinevaid preparaate: Biotiin, Raud (Retafer), Seleen/Tsink ja Foolhape, kas peaksin neid võtma erinevatel aegadel või võib mõnda neist võtta ka üheaegselt?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud toidulisandid otseselt tugevate antagonistidena (vastanditena) ei toimi, kuid parema imenduvuse nimel võiksite siiski toodud preparaadid erinevate toidukordade vahel ära jagada. Lahku võiksite kindlasti viia seleeni/tsingi ja raua preparaadid.
Parimatega, dr. Ehala