Kuidas puhastada organismi narkootilistest ainetest 24tunniga kodustel tingimustel? 17.04.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Soowin puhastada oma organismi narkootilistest ainetest et hommikuks poleks neist ainetest ega jääkidest alles midagi ei süljes ega uriinis
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti ei ole see küsimus, mille osas kliinilises praktikas soovitusi anda. Ainuke soovitus on siinkohal mitte tarbida narkootislisi aineid. Kui inimene on raskes narkojoobes tegelevad sellega vastavad üksused.
Parimatega,
dr. Ehala