Paastumine külmetushaiguse ravi ajal 07.04.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Külmetustesse ja viirustesse haigestudes läheb keha tavaliselt ise natukeseks paastu. Palavikuga kaob isu ära ning tekib ka palju vaba rahulikult kodus olemise aega. Kas see on sobiv aeg võtta ette pikem paast ning ühendada paranemine külmetusest teadliku seedepuhkusega? Kas paast on sobiv ka antibiootikumide ravi ajal?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Haigestumise ajal võib küll isu langeda, aga keha vajab siiski taastumiseks sel perioodil vedeliku- ning vitamiinide ja mineraalainete rikast toitu, et katta kaotatud varusid. Ka ravimeid ei tohiks võtta tühja kõhuga, nii et päris paast külmetushaiguse ajal teha ei tasuks.
Parimatega,
dr. Ehala