Kaaluprobleemid 11.03.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen oma kaaluga hädas. Leidsin sellise toote nagu Chili Burn. Aga mu 1a 8k laps saab veel mõned korrad päevas rinda, kas ma tohiksin seda preparaati kasutada või pigem mitte?
Lugupidamisega
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Rinnaga toitmise ajal ma antud toidulisandit ei soovita.
Parimatega,
dr. Ehala