Purple mangosteen 25.02.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Leidsin internetist sellise toote nagu purple mangosteen, millega peaks saama kaalu langetada. Kas see võib tõesti aidata või on see lihtsalt üks hea reklaam tootele?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui ei muutu elustiil tervikuna, siis ükski toode eraldiseisvalt ei saa aidata saavutada püsivaid tulemusi. Lugedes infot antud toote kohta ei erine see ilmselt teistest omataolistest. Kindlasti võib tootel olla mõningaid häid ainevahetust toetavaid omadusi, kuid vaevalt sellest üksi, ilma toitumist korrigeerimata, kasu on.
Parimatega, dr Ehala