minera 04.02.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kas on võimalik et minera hormoonspiraal takistab kaalu langust
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Hormonaalsed rasestumisvastased vahendid võivad mõnel määral soodustada kaalutõusu, kuid kui energiavajadus on õigesti paika pandud peaks kaal ülekaalu puhul siiski langema. Soovitan toitumiskava, koos päevase füüsilise aktiivsuse arvesse võtmisega, veel kord üle vaadata.
Parimatega,
dr. Ehala