Ülekaal 27.11.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Soovin tulla Teie vastuvõtule sesses ülekaaluga. Vanus 63 , pikkus 160
kaal 89.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtule saate registreeruda meili teel toitumine@kliinikum.ee
Oleks kena kui peaksite enne vastuvõttu vähemalt 3-4 päeva toidupäevikut, et saaksin parema ülevaate teie toitumismustrist. Kirja peaksid minema toitude kõrval ka kõik joogid.
Parimatega, dr. Ehala