Ülekaal 24.11.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 18 aastane neiu ja tunnen end natukene paksuna. Kaalusin veel paar kuud tagasi 67 kilo kuid nüüdseks kaalun umbes 63 kilo kuid rohkem see alla poole minna ei taha ja keha, puusade ning kintsude ümbermõõt pole koos kaaluga üldse vähenenud kuigi tunnen, et mu kintsud ja puusad on veidikene liiga paksud, rasva kiht on peal natuke liiga suur.
Kas olen veel ülekaalus ning kuidas oleks võimalik kintsudelt, puusadelt ja kõhult rasva vähemaks saada, et riided jälle ilusti selga läheksid?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna pikkust toodud pole, siis ei oska öelda, kas tegu on ülekaaluga. Soovides parandada kehakompositsiooni tuleks eelkõige adekvaatselt oma kehatüüpi hinnata. Kombinatsioon tasakaalustatud toitumisest, aktiivsest eluviisist ning vastavalt kehatüübile ja oma eesmärgile kohandatud treeningutest võib anda häid tulemusi. Kui toitumine paigas soovitan nõu pidada mõne personaaltreeneriga.
Ise saate otsida infot toitumine.ee ja näiteks treenitargalt.ee lehekülgedelt.
Parimatega,
dr. Ehala