ülekaal ja podagra 23.08.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Sooviks teada et kas teie poole saaks pöörduda ka sellise probleemiga mis vajaks menüü koostamist ja nõuandeid kaalulangetamisel.Lisaks on nüüd ka saadud podagra diagnoos .Küsimus siis minu abikaasas, meesterahvas 53 a.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Hetkel olen teaduspuhkusel ja tagasi tööl alates novembrist. Kui siis veel huvi on, saab vastuvõtule registreerida aadressil toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr. Ehala