Kaal 04.06.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 14.aastane 165 cm pikk ja kaalun 58 kg on see normaal kaal?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See on igati normaalne kaal.
Parimatega,
dr.Ehala