Ülekaalulisus 10.02.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kui soovin maovähendusoperatsiooni, kas siis on vaja ka oma perearsti saatekirja?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kogu vajaliku info leiate leheküljelt kergemaks.ee
Parimatega, dr.Ehala