Kõhuvalud 17.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on olnud aastaid olnud kõhuvalud. Piinavad. Olen pöördunud perearsti poole, kes midagi ei tee. Ja valvetuppa. Pannakse tilgutite alla, vereproovid ja koju. Kuus käin vähemalt korra, sest lihtsalt ei suuda. Siin Saaremaal, ei tee ükski arst midagi
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul on kahju kui oma probleemile pole lahendust leidnud. Parim, mida ma soovitada saan, on pöörduda gastroenteroloogi (sisearsti) vastuvõtule, milleks saab perearst saatekirja anda. Milles on probleem kahjuks ilma uuringute ja analüüsideta öelda ei saa.
Hede soovidega,
dr.Ehala