Füüsilise töö talumatus 26.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma ei saa füüsilist tööd teha. Kui ma hakkan füüsilist tööd tegema, siis ma ei jõua seda teha. Kui pingutada siis silmade eest läheb mustaks. Olen alakaaluline. Kas viga on alakaalulises? Kas seda annab ravida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kehakompositsiooni muutus alakaalu puhul(sh. lihasmassi vähesus)ja võimalike toitainete puudus organismis võivad mõjutada füüsilise töötegemise võimet. Kindlasti on võimalik siin midagi paremaks muuta. Soovitan nõu pidada nii oma perearsti kui vajadusel ka toitumisnõustja ja/või mõne personaaltreeneriga.
Heade soovidega, dr.Ehala