Normaalkaalus või ülekaalu lähedal? 08.01.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 14-aastane neiu. 157 cm pikk ja kaalun 55,5 kg. Küsimus oleks, kas mu kaal on normaalne või võiksin pisut vähem kaaluda, sest olen peaaegu ülekaalu piiril?
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete normkaalus.
Parimatega, dr.Ehala