Kaalu langetamine 30.05.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 14aastane. Mure selles, et kehakaal on liiga suur, kaalun 75kg. Kuidas ma saaksin kaalust natuke alla? Kehalises kasvatuses on ka nii, et pikka maad ei saa joosta, siis hakkavad ka jalad valutama ja pistma. Mida peaksin tegema, et kaalust alla saada?
Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjast ei selgu pikkust, seega on raske öelda kui suur tegelikult ülekaal on. Kui soov oma elukorralduses ja toitumises muutusi teha tasub lugeda vastuseid, mida olen andnud sarnastele kirjadele kliinikumi lehel varasemalt, kus küsijateks just teismeeas tüdrukud oma kaalumuredega.
Heade soovidega, dr.Ehala