Nn pulgakommi test 24.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Eelmises tohter Olafi saates tehti suus test ja saadeti uurimisele, et selle alusel selgitada välja, milliseid toite tohib süüa. Kus on võimalik seda testi teha ja kui palju see maksab?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Test, mille kohta küsite on suu limaskestalt võetav proov, millest määratakse ülekaaluga seonduvaid geene, mille alusel saab siis teatud määral anda toitumissoovitusi, kuid mingit konkreetset toitumiskava selle järgi siiski ei tehta. Võite küsida selle testi kohta TÜ Kliinikumi spordimeditsiini keskusest. Kindlasti on teisigi, kes antud testi sisse ostnud.
Parimatega, dr.Ehala