Soovin registreeruda vastuvõtule. 21.11.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Soovin registreeruda vastuvõtule. Saada infot selle kohta, milline toitumine oleks õige just minule.
Olen loobunud magusast, lihast, leivas ja saiast, kartulist, makaronidest, riisist. Ei tarbi alkoholi. Aga 2 nädalaga olen kaotanud 800 gr.
Ootan Teie vastust
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite oma toitumise üle arutada vastuvõtul saate registreeruda meili teel toitumine@kliinikum.ee
Tulles vastuvõtule oleks hea kui paneksite eelnevalt vähemalt neli-viis päeva oma toitumist kirja ja võtaksite päeviku siis analüüsimiseks kaasa.
Parimatega,
dr.Ehala