Neerutsüst ja toitumine 25.12.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas toitumine mõjutab neerutsüsti kasvamist organismis?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Spetsiaalseid soovitusi siinkohal tuua ei oska ning ei saa kuidagi öelda, et mõni toiduaine otseselt mõjutaks tsüsti kasvu. Soovitav on toetada neerude normaalset tööd, ehk tarbida piisavalt vedelikku. Vältida võiks või vähemalt vähendada kohvi, kange tee, karboniseeritud jookide ja alkoholi tarbimist. Toitudest olgu samuti eelistatud vedelikurohked road. Vältige liiga vürtsikaid tooteid.
Parimatega, dr.Ehala