Lapse ülekaal 10.11.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Mul mure lapse pärast. Vanus 14, kaal 75, pikkus 160. Teeb trenni 2 korda nädalas. Ei õgi toitu sisse. Aga kaal ainult tõuseb. 5-aastaselt lõigati ära adenoidid. Kuhu pöörduda et abi saad?. Kardan, et nii jätkates hakkab varsti südamele mõjuma.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Hetkel oskan soovitada vaid Tallinna Mustamäe Lastehaiglat, kus on spetsiaalne ülekaaluliste lastega tegelev meeskond dr. Ü.Einbergi juhtimisel.
Heade soovidega, dr.Ehala