Ülekaal 13.01.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen kõvasti ülekaaluline ja ma ei tea, mida teha enam. Olen 165cm pikk ja täiesti terve, aga ülekaal teeb muret, kuna ma ei söö päeva jooksul eriti midagi ja kaal ikka tuleb ja kui ma üritan dieeti pidada, siis langeb vaid natukene ja siis enam ei lange kaal üldse. Arstid ütlevad, et kõik on korras organismis ja kuigi mul on füüsiline töö püstijalu ja kõnnin palju, siis isegi see ei aita. Äkki oskate midagi soovitada? Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Konkreetseid soovitusi on raske anda kui ma ei tea teie kaalunumbrit ning tegelikku toitumis- ja liikumisharjumusi. Nagu kõigi teistegi taoliste kirjade puhul soovitan esmalt pidada vähemalt nädala jooksul toidupäevikut, mida saab analüüsida näiteks toitumine.ee lehekülje kaasabil. Nii saate tegeliku ülevaate oma päeva energiatarbimise, -kadude kohta. Kui jääte ise hätta, võite tulla nõustamisele.
Heade soovidega, dr.Ehala