Söögiisu langus 27.10.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on mure et ma ei taha eriti süüa enam.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Lühiaegne söögiisu langus ei tohiks olla probleemiks, kuid kui see kestab pikemalt, tuleks otsida isulanguse põhjusi, mis võivad olla seotud nii meeleolumuutuste või siis mõne muu meditsiinilise probleemiga. Hetkel ei selgu kirjast, et kui palju ja mida te päeva jooksul sööte katmaks oma organismi vajadusi ning kas söögiisu langus on toonud kaasa ka kalulanguse, mistõttu ei saa väga konkreetseid soovitusi anda. Esialgu soovitan teil süüa pigem väikeste portsude kaupa, kuid sagedamini. Head on kõik vedelikurikkad toidud: supid, hautised, aga ka smuti tüüpi joogid, jmt. Liikuge ja viibige võimalikult palju värskes õhus. Tagage endale vähemalt 7-8.tunnine uneaeg. Soovitaksin teha ka vitamiinikuuri mõne multivitamiiniga (Centrum, Bio-Multi vm).
Heade soovidega, dr.Ehala