Efektiivne dieet 19.06.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, tahaksin teada lihtsat dieeti või kaalulangetamismeetodit, mis ka aitaks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata teie toitumis-liikumisharjumusi ei saa ka anda ühtegi soovitust, sest universaalset dieeti pole. On vaid soovitused, millest tasuks oma toitumises lähtuda ja ned leiate toitumine.ee või kaaluabi.ee lehekülgedelt.
Heade soovidega, dr.Ehala