Ülekaalulisus 23.12.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, minul selline küsimus, et mida ma peaksin tegema ja kuhu pöörduma abi järgi? Mul selline mure, et juba viimased 4 aastat kaal tõusnud pidevalt ja enne rasedaks jäämist oli kehamassiindeks tõusnud juba 30,5 peale ja tekkis muidugi kohe ka raseduseaegne diabeet. Peale sünnitust lõpetasin ära õhtuti peale 6 söömise ja paar kilo läks alla, aga kuigi ma ikka peale 6 ei söö ja nii juba peaaegu 5 kuud, on kaal jälle tõusma hakanud ja praegu on mu kehamassiindeks juba üle 34. Ma ei tea enam, mida teha ja kuhu pöörduda. Olen proovinud kõikvõimalikke asju ja täiesti tulutult. Paar kilo alla ja 4 juurde. Mida teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et anda konkreetseid soovitusi on vaja enam teavet teie üldise tervisliku seisundi, toitumistavade ja päevase füüsilise koormuse kohta. Kui soovite, olete oodatud vastuvõtule. Registreerumine: 533 18 008 või toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala