happeline tunne suus... 11.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere! olen 53.a.naine, toitun normaalselt( vähmalt omaarust).keelel on pidev hapu maik.vöi on kogu suuöös happeline. pesen hambaid korralikult ,olen ka söögisoodaga loputanud suuöönt,ei midagi paremat,kohati onpöletikutunne suuöönes. kas peaksin muret tundma mingi suuhaiguse pärast. tänades stella.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ebameeldiv maitse ning sellega kaasuv valulikkus ja põletikutunne suuõõnes võivad olla seotud häiretega seedetrakti töös (N: mao ülehappesus), hammaste- ja igemeprobleemidega kui ka mõnede vitamiinide vaegusega (N; raua või ka teatud B grupi vitamiinide puudus).
Heade soovidega, dr. Ehala