Ülekaal 04.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas on mõistlik alustada reductili kuuriga, kui võtan pidevalt vererõhku alandavat ravimit. Eelnevalt olen lasknud teha Levini kliinikus vereproovi, kus toodi välja toiduained, mida tarbida ei või. Ei tarbigi, kuid kaal sama. Olen olnud ka kaalujälgija saades alla 5 kg ja siis hakkas keha eritama atsetoonilõhna, higi oli mõru, arst soovitas pooleli jätta. . Veel olen olnud tervisekeskuses 8 p. veedieedil, 3 kg alla, ainevahetus toimetas äärmiselt laisalt.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Reductil võib mõnedel patsientidel paaril esimesel päeval anda kerge vererõhuväärtuste tõusu, mis aga tavaliselt möödub. Kui ravimi võtmisega kaasnevad aga ka muutused südametegevuses või pikemaaegne vererõhuväärtuste tõus, siis tuleb kuur lõpetada.
Miks kaal teie puhul visalt langeb, on kirja teel raske otsustada. Soovi korral võite tulla konsultatsioonile. Registreerumine meili teel: toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala