Organismi puhastamine 27.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen otsustanud puhastada oma organismi ja alustada õige toitumisega. Tahaks seda teha arsti abiga. Ma ei ole küll väga ülekaaluline (kaal 80, pikkus 173), kuid olen kuulnud, et oleks hea oma organismi vahetevahel puhtaks teha. Kas on Tallinnas arste, kes tegelevad patsientidega individuaalselt (panevad kokku dieeti, soovitaks kuidas õigesti puhastada organismi, jne).
Tänan
Jaanika
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule - tel: 533 18 008 (Gonsiori 3).
Heade soovidega, dr.Ehala