ülekaal 29.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Tahtsin küsida, et kas on võimalik, et ülekaal on tingitud sellest, et vedelikud mida joon ei tule kõik organismist välja ja ladestuvad minu organismi??
Loodan et saite minu küsimusest aru.
Vastust ootama jäädes.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teatud haiguslikud muutused võivad tõepoolest tekitada vedelikupeetust organismis, kuid sellisel juhul tuleks eelkõige tegeleda antud haigusega. Kui olete aga terve, siis ei saa liigset kaalu ainult vedelikujoomise arvele panna. Naiste puhul võib tsükli teine pool soodustada pisut vedelikupeetust organismis, aga tõsise ülekaaluni taoline füsioloogiline organismi reaktsioon ei vii.
Heade soovidega, dr.Ehala